نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
در انتظار آینده ای متفاوت برای کریستیانو رونالدو

در انتظار آینده ای متفاوت برای کریستیانو رونالدو

تقریبا به روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی می رسیم و مجموعه یووه به جز خبر توافق با لوکاتلی که آن هم با تاخیر بسیار زیاد به دست آمد در این بخش چندان فعال ظاهر نشد. با این حال مسئله بعدی در کنار خرید احتمالی لوکاتلی، تمدید قرارداد پائولو دیبالا و مشخص شدن شرایط کریستیانو رونالدوست.

 

شاید آنچه که باعث این ناهماهنگی در بازار نقل و انتقالات یووه شده همین مشخص نشدن شرایط فوق ستاره پرتغالی ست که موجب شد سران باشگاه به خوبی شرایط شان را برای اینده باشگاه و نفرات جدید ندانند. مبلغ قرارداد و دستمزد کریس شرایط را سخت کرد و در عین حال مشخص نکردن کامل خواسته های رونالدو تا شب گذشته وضیعت باشگاه یووه و مربیان این تیم را برای دانستن کلی شرایط اینده اش مشکلاتی را ایجاد کرده که باعث شده در تابستانی که انتظار هواداران بسیار بیشتر از این بود بسیار کم تحرک ظاهر شوند.

 

اما شرایط کنونی کریس چگونه است، به نظر میرسد که او در حال از دست دادن گروهی از هواداران خود است، گروهی که دیگر نمی خواهند او را در یووه ببینند و گروه دیگری که معتقدند او قدرت خود را از دست داده. البته تاکید بر آن است که مقصر اصلی به تنهایی او نیست، او آنچه که عنوان یک بازیکن بود را انجام داده و برترین گلزن سری آ نیز شده اما این برای یک فوق ستاره کافی نیست، اگر شرایط چنین پیش رود او به یک ستاره فوتبالی تبدیل میشود و از اوج به پایین می اید اما دستمزد هزینه های مدیریتی او همچنان بسیار بالاست و این برای بخش یووه در حالی که در جذب بازیکن چندان موفق نبوده کمی سخت است. هر چند که مدیران یووه خواهان فروش این فوق ستاره خود هستند اما در ظاهر از بودن او ابراز خرسندی می کنند و کفه ترازو را به سود می بینند اما اظهار نظر روز گذشته کریس نشان می دهد که برخلاف سال های گذشته او دیگر از یووه راضی نیست، هر چند که شاید یکی از دلایل مهم این نارضایتی خود او باشد، زیرا نامشخص بودن شرایط و آینده اش دست سران و مربیان یووه را نیز تا این لحظه بسته نگه داشت. با این حال هیچ احتمالی تا آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی نفع شدنی نیست. علاقه کارلو آنچلوتی به او و دیدن دوباره کریس در رئال همراه با گفته های این مربی که گفته بود:

 

کریس بازیکنی ست که زمانی که از سفر یک بازی برمی گردی او را می بینی که به جای رفتن در کنار نامزد و خانواده اش به زمین ورزش می رود تا شرایط بدنی خود را همچنان عالی نگه دارد.

 

حالا با کمی تغییر همراه شده و می گوید:

 

برای او احترام بسیار زیادی قائلم اما نمی توانم او را برای بازگشت به رئال تحت فشار قرار دهم.

 

نشان می دهد که شرایط نه برای ماندن و نه کامل برای رفتن هموار است و این که چرا چنین شده کاملا مشخص نیست! با این حال او قراردادش با یووه را دارد، یک قرارداد کامل و مناسب همراه با کلیه شرایط ایده ال کریس اما مشکل برای او نرسیدن به اهداف اش همراه بیانکونری ست و در نقطه مقابل نیز سران یووه با وجود هزینه بسیار حتی با رونالدو نیز نتوانستند به رویاهای قهرمانی اروپا خود دست یابند و حالا دستمزد بالای این بازیکن برای انان گران تمام میشود.

 

با تمام این اوصاف و با تمام شرایط به وجود آمده مکس آلگری امیدوار به حفظ کریس و ماندن این فوق ستاره خود است، چون در ترکیب فعلی یووه و با توجه به عدم خرید باشگاه نگه داشتن رونالدو و ماندن مهره هایی که در دسترس هستند بهترین گزینه ممکن است و الگری با توجه به شناخت نفرات اش می تواند برنامه مورد نظر خود را همراه با جذب لوکاتلی برای فصل آینده یووه در نظر بگیرد اما اگر از نظر مالی در نظر بگیریم مطمئنا سران یووه در حالی که تا اخرین روز احتمال ترک یووه توسط کریس وجود دارد چشم به فروش او خواهند داشت و در این رابطه مطمئنا امید به باشگاه ثروتمند پاری سن ژرمن دارند اما مسولین آن باشگاه فرانسوی نیز به خوبی می دانند که مدیریت کریس، مسی و نیمار در کنار یکدیگر غیر ممکن خواهد بود و از نظر فنی و شخصی و مدیریت رسانه ای نیز حضور این سه در کنار یکدیگر چنان پیچیده خواهد بود که نمی تواند سود زیادی برای آنان داشته باشد. و از سوی دیگر نیز انتشار گفته های روز گذشته نیز شانس خرید کریس توسط پاری سن ژرمن را کم کرده و در عین حال باعث میشود چند باشگاه بزرگ دیگر این بار با جدیت بیشتری شرایط خرید رونالدو را بررسی کنند و شاید بتوانند در اخرین روزهای فصل تابستان هم کریس و هم یووه و هم خود را با آینده ای متفاوت روبرو سازند. برای تمام این احتمالات باید کمی منتظر بمانیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: